Generalforsamling og "Året der gik" medlemsmøde

22. oktober 2020

Dette års medlemsmøde om "Året der gik" blev afholdt som et webinar. Generalforsamlingen fandt sted umiddelbart efter medlemsmødet. Programmet for 'Året der gik' var sammensat med vægt på en gennemgang af de af årets afgørelser, der havde en bredere interesse.

• Advokat Christian Alsøe og advokat Jacob Pinborg holdt oplæg om Sø- og Handelsrettens dom af 11. maj 2020 i Nets/Teller-sagen. Du kan se præsentationen her.

• Advokat Tilde Vemmelund Jensen holdt oplæg om Sø- og Handelsrettens dom af 31. marts 2020 i Elsam-erstatningssagen. Du kan se præsentationen her.

• Advokat Frederik Bork og advokat Jacob Pinborg holdt oplæg om Sø- og Handelsrettens dom af 2. marts 2020 i CD Pharma mod Konkurrencerådet-sagen. Du kan se præsentationen her.

• Advokat Kristian Helge Straton-Andersen holdt oplæg om Konkurrencerådets godkendelse af 24. juni 2020 med tilsagn af SEAS-NVE's køb af Ørsted-selskaber. Du kan se præsentationen her.

• Advokat Jacob Pinborg og advokat Søren Zinck holdt oplæg om Konkurrenceankenævnets kendelse af 18. september 2019 i Nets/Teller sagen. Du kan se præsentationen her.