tirs. 20. jun.

20. jun. 2023, 15.00 – 15.30

Plesner, Amerika Pl. 37, 2100 København, Danmark

Om eventet

Dansk Forening for Konkurrenceret afholder sin årlige generalforsamling umiddelbart før medlemsmødet den 20. juni 2023 om "Året der gik".

Generalforsamlingen finder således sted tirsdag den 20. juni 2023 kl. 15.00 - 15.30 hos Plesner, Amerika Plads 37, 2100 København Ø.

Dagsordenen for generalforsamlingen er i overensstemmelse med vedtægternes § 4, stk. 4.

Regnskabet for 2022 vil blive gennemgået på generalforsamlingen og vil også kunne rekvireres forud ved fremsendelse af anmodning til konkurrenceretsforeningen@plesner.com

Bestyrelsen foreslår uændret kontingent.

Bestyrelsen indstiller, at advokat Christina Heiberg-Grevy, Poul Schmith/Kammeradvokaten indtræder i bestyrelsen.

Den øvrige bestyrelse, der har givet tilsagn om at fortsætte, foreslås genvalgt:

Advokat Daniel Barry, Plesner, advokat Erik Kjær-Hansen, Gorrissen Federspiel, professor Thomas Rønde, CBS, advokat Anders Schäfer, Schäfer Advokatfirma, fagleder Morten Qvist Fog, Dansk Industri, professor Pernille Wegener Jessen, Aarhus Universitet, advokat Jens Munk Plum, Kromann Reumert, retspræsident ved Sø- og Handelsretten, Mads Bundgaard Larsen og vicedirektør Tine Rønde, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Revisor foreslås genvalgt.

Der er ikke indkommet forslag fra medlemmerne til behandling.

Særskilt tilmelding er nødvendig senest den 13. juni 2023 til konkurrenceretsforeningen@plesner.com

På bestyrelsens vegne

Erik Kjær-Hansen